Klachten
 

 

Wij willen u altijd goed en snel van dienst zijn.

Mocht u onverhoopt toch een keer niet tevreden zijn, dan zoeken wij graag samen met u naar een oplossing.

Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

U kunt ons op verschillende manieren laten weten dat u niet tevreden bent.

 

U kunt altijd contact opnemen met uw contactpersoon. In een persoonlijk gesprek kunnen problemen meestal snel en adequaat worden opgelost.

U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij HBR AdviesCentrum, t.a.v. de Directie, Postbus 54, 2060 AB  Bloemendaal. Of een e-mail sturen aan directie@hbr.nl. U kunt ook uw klacht hieronder opgeven.


Komen wij er samen niet uit, dan kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut financiĆ«le dienstverlening (Kifid),  postbus 93257, 2509 AG  Den Haag. Ons aansluitnummer bij Kifid is 300.003119. HBR AdviesCentrum heeft zich geconformeerd aan de bindendheid van de uitspraken van de geschillencommissie Kifid. Een link naar de site van Kifid vindt u onderaan deze pagina.

U kunt zich ook tot de burgerlijke rechter wenden.

 

{widget:klachten}

 
Contactgegevens
Bezoektijden :
Maandag t/m Vrijdag
8.30 uur tot 17.00 uur
 
E-mail  : info@hbr.nl
Tel  : 023-5221020
Fax  : 023-5277723
 
Korte Kleverlaan 34
2061 EE
Bloemendaal
 
Postbus 54
2060 AB
Bloemendaal
 
Kvk.nr : 34087174
Kifid.nr : 300.003119
AFM.nr : 12005877